Често задавани въпроси (FAQ)
?
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

 

ПАЗАРУВАНЕ

Мога ли да променя поръчката си?

Ако искате да промените или анулирате поръчката си, моля обадете се на +359886 55 83 55 (на цената по тарифния ви план), колкото е възможно по-скоро! Ще направим всичко възможно, за да ви помогнем. Тъй като системите ни за изпълнение и доставка на поръчки са предназначени за бързо и ефективно изпълнение на поръчката ви, не можем да променим или да отменим поръчка, след като е влязла в процеса на изпълнение. Ако поръчката вече е била изпратена, можете да я върнете за размяна или възстановяване на сума след като я получите, при спазване на условията на нашите „Правила за връщане“.

 

Защо поръчката ми е анулирана?

Puffy Land си запазва правото да анулира или модифицира поръчки по всяко време поради системни или печатни грешки, проблеми с плащането или други непредвидени проблеми.

 

Мога ли да намеря всички артикули, показани на уебсайта в магазин на Puffy Land?

Някои артикули са изключителни за нашия он-лайн магазин, което означава, че ще ги намерите само он-лайн! Също така, някои артикули са изключени в он-лайн магазин-а и могат да се намерят  само в магазина на Puffy Land в София Ринг Мол , етаж 2

 

Колко време ще остана в моята онлайн пазарна количка?

Стоките ще останат в количката само за няколко часа, след което ще бъдат изтрити или ще бъде НЕвалидна и НЕактуална заявката. Моля, имайте предвид, че наличността на продукта не е гарантирана, докато поръчката ви не бъде завършена.

 

Дали всички дрехи на всички мои играчки от " Puffy Land " ще могат да си разменят собственика?

Имаме два основни размера плюшена играчка 20см. и 40см. Повечето от нашите дрехи прилягат на всички наши плюшени играчки, от една и съща големина са 20см. или 40см. Дрехите са създадени за Puffyland.BG и облеклата прилягат най-добре, само на плюшки от Puffyland.BG

 

Мога ли да поръчам един пухкав приятел, който е без пълнеж?

Има опция да си изберете пухкав приятел от категория "Пухкав  приятел без пълнеж" по време на вашето он-лайн пазаруване. Моля, имайте предвид, че не всички от нашите пухкави приятели могат да бъдат не напълнени!

 

Ами ако искам да поръчам персонализиран продукт?

Имаме много продукти, които могат да бъдат персонализирани. Имаме вариант за оцветяване и надписване собственоръчно или бродерия ,като имаме няколко дизайни за бродерия за всеки продукт, от който да избирате! Моля, обърнете внимание: Бродираните артикули изискват 3 допълнителни работни дни за времето за обработка и не се препоръчва, ако се нуждаете от поръчката в кратък срок. Бродираните артикули не могат да бъдат върнати, а изборът на бродиране не може да бъде променен, след като вашата поръчка е завършена. 

*Puffy Land си запазва правото да откаже заявки за изписване на проклятие; училища, сдружения или братства; запазени или лицензирани имена; имена на знаменитости или професионални спортни играчи; или всяко съдържание, което считаме за неподходящо, по наша преценка.

 

Какво означава "ограничена наличност"?

Ако видите "Ограничена наличност" до артикул, това означава, че артикулът е почти изчерван и че скоро няма да бъде наличен. Не можем да ви дадем гаранция , кога артикулът ще бъде наличен отново и дали изобщо ще бъде наличен отново.

 

Какво означава "Няма на склад"?

Когато видите "Няма наличност" до артикул, това означава, че артикулът не е наличен. Може да изберете друг елемент или проверете по-късно, за да видите дали стоката е на склад.

 

Какви начини на плащане приема Puffy Land?

Можете да платите за покупки с наложен платеж

 

МОЯТА СМЕТКА

Как да създам он-лайн акаунтв Puffy Land?

Първо посетете ни на www.Puffyland.BG . След това просто кликнете върху "Моят профил" и следвайте указанията, за да създадете своя профил. Просто е! Или създайте профила си сега.

 

 

Как да управлявам профила си?

Цялата информация в профила ви може лесно да се управлява, като кликнете върху "Моят профил". След като влезете, ще можете да актуализирате всяка информация, която ви харесва, включително адрес за доставка, промени в паролата, адрес за фактуриране и др.

 

Какво ще стане, ако забравя паролата за профила си?

Ако сте забравили паролата си, ще изпратим имейл на адреса, който сте предоставили, когато сте създали профила си с Puffy Land. Щом изберете "нова парола", ще изпратим имейл с нова парола, с която да влезем. Ако не получите имейл, моля, проверете папките спам или нежелани имейли, понякога писмата са заловени във филтър, (Тези филтри понякога преместват имейл адреса за паролата от входящата ви поща в нежелан филтър или могат да я блокират напълно.). Ако и там не сте получили , опитайте да поискате отново нова парола,. 

Ако отново не получавате писмо, просто ни пишете имейл на адрес office@puffyland.bg и ние ще ви изпратим нова парола за достъп.

 

Ще сподели ли личната ми информация Puffy Land с трети лица?

Ние уважаваме вашата поверителност и не споделяме вашата информация с несвързани трети страни за техните маркетингови цели или други цели. За повече информация, моля, прегледайте нашата Декларация за поверителност .

 

ДОСТАВКА 

За всеки въпрос относно поръчките за доставка и проследяване кликнете тук .

 

ПОРЪЧАВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

 

Мога ли да проверя състоянието на поръчка?

Може да се свържете с нас на телефон :

+359 886 55 83 55

 

Как ще дойде поръчката ми?

В зависимост от елемента, който сте закупили, той ще пристигне в опаковка на Puffy Land или подаръчна чанта.

 

ПРАВОЛА ЗА ВРЪЩАНЕ

 

Как да върна един елемент?

Ако решите да върнете някакви предмети от поръчката си по някаква причина, просто върнете покупката си в магазина на Puffy Land , като задължително трябва да носите документ(фактура или касов бон).

 

Каква е процедирата за възстановяване на сума, при връщен на он-лайн покупка?

За повече информация относно връщането на PuffyLand, моля, вижте правилата ни за връщане .

 

 

 

 

 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас